Erasmus+ Projesi: Oyun Tabanlı Yaygın Öğrenme ile STEAM Eğitimine İlgi Artırma
Proje Kodu: 2024-1-EL01-KA220-SCH-000250956
Web Sitesi: https://erasmus.ek-kavalas.eu
STEAM Öğreniminin Geleceğini Güçlendiriyoruz – Her Seferinde Bir Oyunla!
Erasmus+ girişimimiz olan "Oyun Tabanlı Yaygın Öğrenme ile STEAM Eğitimine İlgi Artırma" projemizde heyecan verici gelişmeleri sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.
Üç ana çıktının tamamlanmasıyla birlikte, yaygın öğrenme ve video oyunlarının entegrasyonu sayesinde STEAM eğitimi Avrupa genelinde dönüşmeye devam ediyor.
PR1 – STEAM Öğretmenleri için Bütünleyici Pedagojik Strateji
Hedef:
STEAM öğretmenlerine, aşağıdaki amaçlara hizmet eden modern, kaliteli ve bütünleyici öğretim stratejileri sunmak:
💡 Avrupa genelinde uzman eğitimcilerle iş birliği içinde geliştirilen bu pedagojik çerçeve, öğrenci merkezli, oyun destekli STEAM sınıflarının temelini oluşturuyor.
Çerçeveyi Keşfedin:
Web Sitesini Ziyaret Edin
PR2 – Yaygın Video Oyunları ile Ders Senaryoları
Nedir?
Avrupa genelindeki proje ortaklarının birlikte oluşturduğu 36 yenilikçi STEAM ders senaryosu, yaygın video oyunlarını eğitim ortamlarına entegre ederek hazırlandı.
Amaçlar:
Her senaryo, ortak ülkelerin ulusal bağlamına göre şekillendirilmiş olsa da, evrensel olarak uygulanabilir ve oyun tabanlı öğrenmenin farklı eğitim ortamlarında ne kadar etkili olabileceğini göstermektedir.
Neden Oyunlar?
Ders Senaryolarını İnceleyin:
Web Sitesini Ziyaret Edin
PR3 – Öğretmenler için Uygulama Stratejisi
Yenilik Nedir?
Üçüncü çıktımız, yaygın video oyunlarının STEAM derslerine nasıl entegre edileceğini gösteren uygulamaya dönük bir öğretmen rehberidir.
Öne Çıkanlar:
💡 Bu strateji, STEAM eğitimini daha eğlenceli, erişilebilir ve etkili hale getirerek öğretmenlerin elini güçlendirmeyi hedefleyen projemizin temel amaçlarını doğrudan desteklemektedir.
Stratejiyi İnceleyin:
Web Sitesini Ziyaret Edin